Hulp????

Hier komen mededelingen te staan m.b.t wedstrijden, verschietingen & SPA-tjes.
Plaats reactie
Goose
scherpschutter
Berichten: 179
Lid geworden op: 13-03-2011 00:09

Hulp????

Bericht door Goose » 11-11-2012 10:57

Vanaf maandag 12 november, 13.00 hr, zijn we weer, met z'n drietjes, in het verenigings gebouw om het alarm systeem up-to-date te maken. Er is een aantal weken geleden een nieuwe brand meldings kast geplaatst, mooi zou je zeggen ! maar dat betekend dat je de gehele installatie moet upgraden naar de huidige eisen.
Voor ons betekend het, dat er een verandering moet komen aan de lay-out van de installatie. De aansluitingen op/van de "slow hubs" ( die irritante sirenes)moet als een ringleiding zijn aangelegd. Dit om te zorgen er altijd alarm signalen klinken door het gehele gebouw, ook als er een een sektie door brand is uitgevallen. Dit betekend dus dat we diverse nieuwe leidingen en draden moeten trekken door het gebouw.
Heel verhaal, maar de essentie is dat als je tijd hebt om te helpen, je van harte welkom bent. Uiteraard met een gepast afscheid van de dag na het werk. Gezelligheid is er dus ook. 8)

We zien het wel. :roll:

vr gr Goose
S.N.A.F.U

Goose
scherpschutter
Berichten: 179
Lid geworden op: 13-03-2011 00:09

Bericht door Goose » 12-11-2012 09:27

Naar nu blijkt heeft vader tijd ons weer ingehaald.

F.S. heeft Noordwijk op de 24e gezet op verzoek van Noordwijk zelf. Het is echter zo dat de leverancier van ons banen transport op die dag komt om ons transport systeem in zijn geheel te overhalen cq na te kijken op storingen. Momenteel liggen er al 2 banen uit gedurende langere tijd.
ssv Noordwijk zal dus later moeten komen. Eerder gaat niet omdat we dan de cursus VFF hebben.

Wordt vervolgd.

vr gr Goose
S.N.A.F.U

Kuifje
Site Admin
Berichten: 238
Lid geworden op: 24-02-2011 20:51

Bericht door Kuifje » 12-11-2012 16:53

Hou me op de hoogte, Goose, ik hoor niets van het bestuur.

Grt. 8)
De oppresso liber

Goose
scherpschutter
Berichten: 179
Lid geworden op: 13-03-2011 00:09

Bericht door Goose » 14-11-2012 09:51

[quote="Kuifje"]Hou me op de hoogte, Goose, ik hoor niets van het bestuur.

Grt. 8)[/quote]

Jij hebt cntact met Noordwijk, je zou ze in ieder geval kunnen informeren. (Voorzichtig) :?
Verder heeft FS al diverse mailtjes gehad dus het zou doorgepeeld moeten zijn intussen.
S.N.A.F.U

Plaats reactie